2012. július 9., hétfő

Halld üvöltésem!

A bejegyzés címe szerintem elég sokat elárul, és teljesen méltó arra, hogy egy első poszt neve legyen. Régóta beleszerettem Martin mester csodálatos világába, de csak most vettem rá magam, hogy mélyenszántó gondolataimmal meghódítsam a világhálót. Igyekszem majd rendszeresen aktuális vagy épp kevésbé aktuális hírekkel, érdekességekkel jelentkezni. Fogyasszátok egészséggel.

A blog indulását egy, a Trónok harca c. könyvből vett idézettel szeretném nyitni. Ez nem más, mint a birodalmat védelmező Éjjeli őrség esküje:
"Sűrűsödik az éj és elkezdődik az őrségem. Nem ér véget a halálom napjáig. Nem veszek feleséget, nem birtoklok földet, nem nemzek gyermeket. Nem viselek koronát és nem aratok diadalt. A helyemen élek és halok meg. Kard vagyok a sötétségben. A falak őre vagyok. A tűz vagyok, amely elűzi a hideget, a fény, amely elhozza a hajnalt, a kürt, amely felébreszti az alvókat, a pajzs, amely az emberek birodalmát védelmezi. Az Éjjeli Őrségnek ajánlom életemet és becsületemet a mai éjszakára és mindegyikre, amely ezután következik."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése